Hírek
2017. Szeptember 26. 12:03, kedd | PR
Új arculat és kommunikáció a Jánosik Kft—nél

A Jánosik és Társai Kft. 2015-ben nagyvállalattá vált, amelyet megmutat, arculatában és kommunikációjában is . Új marketing igazgató, Szabó Gábor került a vállalathoz. Az elvégzett munkáról ő adott tájékoztatót.
Új ügynökséggel szerződtek. Célul tűzték ki, hogy a marketing és a kommunikáció eszközeivel, még hitelesebbé tegyék a vállalatot a dolgozók szemében. Magyarországon a takarítás üzletágban piacvezető cég nemzetközi piacra lép. A nemzetközi terjeszkedést elősegítve, szükségessé vált egy nemzetközi szintű arculat elkészítése is.
Az új arculat elkészítésével elérték, hogy az hűen tükrözze a vállalat nagyságát és az általuk végzett munka minőségét. Megőrizték a Jánosik logó főbb stílusjegyeit. Ennek köszönhetően nem egy teljesen új logó alkottak, hanem a régit letisztították, felfrissítették, így megfelel a mai kor elvárásainak. Szimbólumként visszakerült az iránytű, amely fontos szerepet játszik a tulajdonos életében.
A kommunikációval tovább erősítik a piaci pozícióikat és megmutják a márka értékét. A dolgozói igények felmérését követően elkészítették a Jánosik Kft. stratégiáját és ehhez igazították a jelenleg használt kommunikációs felületeket és azok tartalmát. Ennek köszönhetően bevezették 2017-ben a facebook, linkedin, instagram, belső újság, belső hírlevél kommunikációs felületeket, és teljesen megújították a Jánosik és Társai Kft. weboldalát. Mindezekkel különböző célcsoportok megszólítását érik el. Munkáltatói márkát építve elengedhetetlennek tartják, hogy dolgozóik első kézből informálódhassanak a vállalat projektjeiről, eseményeiről. A dolgozói elégedettség növelés érdekében hozták létre a belső újságot és -hírlevelet. Hisznek benne, hogy ha a dolgozóiknak hiteles információ áll rendelkezésükre a cégről, akkor az növeli kötődésüket a vállalathoz. Szakmai körökben népszerű Linkedln oldalon, mutatják be üzletág igazgatóikat és az üzletágak szakmai részleteit. A Linkedln-en történő kommunikációjuk célja a szakmai elismertség növelés. A vállalat facebookon megjelenő kommunikációjával többnyire imázs építés a céljuk. Emellett kiváló lehetőséget biztosít számukra, hogy segítse a sales és a toborzási kampányaikat. Az instagram kommunikációs felületen szeretnék, hogy dolgozóik betekinthessenek a Jánosik Kft. belső életébe, hangulatába. Nem utolsósorban szeretnék, hogy egy fiatalabb generáció körében keltsenek érdeklődést a cég iránt. A jelenlegi dolgozók megtartása és újak megnyerése a fő cél. Az új kommunikációs és marketing stratégiának is köszönhető, hogy a közelmúltban elnyerték a MagyarBrands és a Superbrands díjakat is – mondta Szabó Gábor.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Március 13. 10:08, csütörtök | PR
Zsebre tehetik a bankot a fiatalok
a mobiltelefont már nemcsak fizetésre használhatják
2025. Március 12. 09:17, szerda | PR
Hitelezés: jobb már most felkészülni a cégeknek a júliustól életbe lépő változásokra
fenntarthatósági kérdésekre kell válaszolnia a magyar cégeknek
2025. Február 25. 14:56, kedd | PR
Többszázezres számlák helyett biztonságos megoldás
érdemes megnézni a lakásbiztosítást és probléma esetén megfelelő szakembert kérni
2025. Február 22. 12:12, szombat | PR
Egyre idősebbek a magyarországi autók, a múlt évben az átlagéletkor már elérte a 16 évet.
Ezzel összhangban van a K&H biztos jövő felmérés eredménye is, amely szerint az autóval rendelkező középkorúak esetében a 15 évnél idősebb autók aránya 56 százalékra nőtt a korábbi 44 százalékról.